Рюкзак Case Logic Query 29L 15.6" (Brick Carbide/Cumin) з об'ємом 29 л має відсік для ноутбука, з легкістю вміщує книги і особисті речі, завдяки чому ідеально підходить для студентів і всіх, хто веде активний спосіб життя.
Наразі товар відсутній
У наявності з:
Рюкзак Case Logic Query 29L 15.6" (Brick Carbide/Cumin) з об'ємом 29 л має відсік для ноутбука, з легкістю вміщує книги і особисті речі, завдяки чому ідеально підходить для студентів і всіх, хто веде активний спосіб життя.
Рюкзак Case Logic Query 29L 15.6" (Brick Carbide/Cumin) особливості:
- Футляр з м'якою підкладкою надійно захистить ноутбуки з діагоналлю екрану до 15,6 дюймів.
- Спеціальна накладна кишеня для планшетів з діагоналлю екрану до 10 дюймів.
- Контурні наплічні ремені з м'якою підкладкою і повітропроникна сітчаста задня панель.
- Дві великих бічних кишені прекрасно підходять для пляшок з водою і інших невеликих предметів.
- У передній кишені передбачено місце для невеликих електронних пристроїв і ручок, кишеню для ключів і потаємна кишеня на блискавці.
- У кожному з двох головних відділень достатньо місця для книг, папок, записників і особистих речей.
- Міцна основа з поліестеру 1200D з м'якою підкладкою.
- Зручна передня кишеня з м'якою підкладкою допоможе захистити цінні речі.
- Зручно нести завдяки сітчастій верхній ручці.
Рюкзак Case Logic Query 29L 15.6" (Brick Carbide/Cumin) характеристики:
Розмір: 37 x 5 x 48 см.
Підходить для пристроїв: 31 x 33 x 46 см.
Об'єм: 29 л.
Вага: 0,59 кг.
Матеріали: Поліестер.
Тип: | Рюкзак |
Матеріал | Поліестер |
Дівчині/Хлопцю: | Unisex |
Відділення для ноутбуку/планшету | До 15,6" |
Клієнти ProBag тепер мають можливість: спочатку купити рюкзак, сумку або валізу, а потім оплачувати його частинами. Для оформлення покупки частинами потрібне попереднє отримання карти банку. Якщо вона є, просто уточніть встановлений по ній ліміт в додатку. Для цього на Вашому смартфоні відкрийте інтернет банкінг і перейдіть у вкладку «розстрочка». Доступний ліміт ідентичний також для послуги покупки частинами.
Оформити покупку частинами можна у випадках, якщо:
- рюкзак, сумка або валіза коштує від 1000 гривень;
- Ви попередили продавця про плани придбати продукцію, погасивши її вартість частинами;
- у Вас є мобільний додаток, в якому Ви можете підтвердити придбання в розстрочку.
Рюкзак, сумка або валіза не представлені на сайті?
Напишіть на підтримку: info@probag.com.ua і ми додамо в каталог для оформлення розстрочки.
Поширені запитання
Які існують обмеження по «покупці частинами»?
Банк реалізує персональний підхід. У кожного власника картки власний ліміт на придбання частинами. Він дорівнює Вашому ліміту розстрочки по карті. При цьому обмежень по числу укладених договорів немає.
Скільки реально доведеться заплатити за покупку в розстрочку?
Анітрохи! Навіть в тому випадку, якщо Ви оплачуєте товар в рахунок кредитних коштів, для Вас ця послуга абсолютно безкоштовна.
Уточніть список документів, які необхідні для оформлення «покупки частинами»?
Ніякі додаткові документи не потрібні. І окремого схвалення банку не потрібно. Просто купуйте продукцію, яка Вам потрібна, оплачуючи її своєю карткою Монобанк.
Яка кількість товарів можна придбати при оплаті частинами?
Рівно стільки, скільки Вам потрібно. Обмежень ніяких немає, навіть якщо у Вас вже оформлено кілька розстрочок.
Стягується комісія при щомісячній оплаті за кредитом?
Окремих тарифів на списання коштів щомісячного платежу по кредиту, немає. Монобанк дійсно дарує своїм клієнтам справжню розстрочку без «підводних каменів» і зайвих комісій.
У чому ж «підводні камені»?
Їх немає. Ваші витрати на розстрочку покриває магазин, в якому клієнт оформляє покупку. Відповідно до політики рекомендованої ціни в роздробі зменшити вартість товару торгова точка не може. Але вона має право скоротити власний дохід, щоб більша кількість клієнтів могло придбати щось саме у них.
Порівняння з конкурентами.
Система внесення платежу частинами від Монобанк має ряд плюсів в порівнянні з схожими послугами інших фінансових установ. Монобанк не стягує комісію при списанні плати за користування кредитом і не вимагаємо підписання нових паперів для підключення опції «оплата частинами».
Monobank, як і Приватбанк дає можливість в разі відсутності грошей на рахунку в день оплати обов'язкового платежу піти в кредитний ліміт, ось тільки комісію за використання коштів не бере, тоді як з карти Приватбанк зніметься 4% від суми заборгованості
Є питання? Ми готові відповісти:
- (044) 36-180-36
- (066) 646-20-05
- (097) 931-66-59 (Viber) (Telegram)
Рюкзаки Case Logic зараз можна зустріти в 100 країнах світу, але компанія як бренд Case Logic (USA) була заснована в 1984 році в містечку Боулдер, штат Колорадо. Основоположник компанії Джиммі Темпл (Jamie Temple). І сталося це несподівано. У 1984 році 28-річний Джеймі Темпл, який першокурсник не вступив з другого разу до коледжу, готувався повернутися додому. Але перш ніж це сталося, його брат запитав: «Що ти збираєшся робити?». Хоча це здавалося звичайним, це змінило хід життя Джиммі Темпла. У 1975 році, після виключення зі збірної США з лижних перегонів, Темпл вступив до Університету Колорадо і приєднався до шкільної програми з гірських лиж. Незабаром він кинув навчання і приєднався до команди World Pro Tour з лижних перегонів. Так і не досягнувши великого успіху, він пішов і почав тренувати юнацькі команди.
Протягом кількох років він працював тренером у Сьєрра-Бланку, Нью-Мексико, і в Лавленд-Бейсін, Колорадо. Його звільнили з обох місць роботи тренера з лиж. Тоді Джиммі помітив, що не може добре працювати на інших людей. Він почав розуміти, що має бути сам собі начальником, інакше він буде незадоволений результатом. Тому, коли його брат запитав його: Що ти збираєшся робити? Джиммі Темпл почав роздумувати. У 1984 році він переїжджав автомобілем гірськими дорогами Колорадо. Джеймс їздив від однієї вершини до іншої, дорогами з гравієм та камінням. І весь цей час поряд на задньому сидінні його автомобіля гуркотіли аудіокасети. І він вигадав рішення, яке значно спростило організацію аудіокасет повсякденного життя. Випадок? Можливо. Але це оживило Джиммі. Він все кидає та спрямовує всю свою енергію на виробництво власників для касет.
Він вигадав пару принципово нових чохлів під аудіокасет. А в результаті з'явилася компанія з виробництва кейсів для касет, що здавалося більш ніж логічним. Так і з'явилася назва Case Logic. Тобто бізнес розпочався лише з двох моделей кейсів для аудіокасет. Однак, дуже швидко Case Logic стала лідером на ринку аксесуарів для зберігання касет, а потім і компакт-дисків.
Перші чохли називалися CL 15. У них містилося 15 аудіокасет. На той час це було чимось неординарним. Нічого кращого для того, щоб зберігати музику, тоді знайти було неможливо. А потім з'явилася друга модель. Також вдалося розширити асортимент завдяки використанню інших кольорів, які підходили під колір салону автомобіля та загальний колір машини.
Першим клієнтом стала Національна асоціація дилерів багажу (National Luggage Dealers Association), що сталося восени 1984 року. З цього моменту Case Logic швидко зростала і залишалася гнучкою, розширюючись до пристроїв зберігання компакт-дисків у міру зміни музичної індустрії. За час свого перебування на посаді генерального директора до відходу з компанії в 1996 році Темпл перетворив Case Logic зі студентської ідеї на компанію з річним валовим оборотом в 85 мільйонів доларів. Джиммі Темпл змінив напрямок у 1996 році, залишивши Case Logic. Разом зі своїм братом Джеффом він зайнявся нерухомістю.
Логотипи Case Logic різних років
Так, Case Logic перестала бути лише невеликою компанією. Вона швидко стала повноцінним підприємством. Вона і по сьогоднішній день випускає подібного роду рюкзаки та сумки для ноутбуків у широкому асортименті, а також чохли для планшетів, папки для ноутбуків, портфелі, та сумки для фотоапаратів. Також в асортименті компанії були зручні та місткі, валізи та сумки для транспортування багажу час туристичних вояжів та відряджень. Весь цей асортимент надає можливість взяти з собою мобільні пристрої в дорогу та користуватися ними, де завгодно.
У 2006 році у компанії Case Logic з'явився напрямок міських сумок і рюкзаків. А в 2007 році у компанії Case Logic з'явилося напрямок дорожніх сумок і валіз, саме в цей час на компанію звертає увагу виробник багажників для автомобілів, шведська компанія Thule. Друга мета крім освоєння ринку сумок та рюкзаків, було освоєння американського ринку та отримання розвиненої мережі дистрибуції по всьому світу.
Магазин ProBag є офіційним авторизованим дилером Case Logic в Україні. Це дозволяє нам запропонувати грамотну консультацію та допомогу у виборі сумок та рюкзаків Case Logic. ProBag представляє розширені можливості, щоб Вам було легко і просто купити рюкзак Case Logic в Україні: до Ваших послуг: Безвідсоткова Розстрочка - Оплата частинами від Приватбанку та Покупка частинами від Монобанку, Безкоштовна доставка та консультація на професійному рівні. Офіційне партнерство між Case Logic та ProBag дозволяє купити рюкзак/сумку Case Logic з офіційною гарантією та належної якості.
Технології, засоби пересування та організація праці змінюються, але філософія бренду Case Logic завжди залишається незмінною: компанія прагне спростити людям життя. Філософія бренду Case Logic дуже проста: компанія створює стильні, зручні та ефективні рішення, які роблять активне життя простіше та зручніше. Багато компаній можуть випускати симпатичні рюкзаки, сумки або папки для ноутбуків, але не факт, що вони виявляться зручними та довговічними. Ось чому Case Logic продумує кожну деталь, щоб максимально спростити вам життя.
Перший офіс Case Logic.
Важливу роль у розробці товарів Case Logic відіграють дослідження, від спостережень за звичками людей у подорожах по всьому світу та під час поїздок на роботу до аналізу модних кольорів та текстур у майбутніх сезонах. Case Logic починає проводити ці дослідження задовго до випуску товарів ринку. Коли концепція готова, товар проходить ретельне тестування. Власний центр тестування світового класу займає простір у 5 тенісних кортів і працює 50 співробітників. Тут компанія проводить різноманітні тести на міцність, зручність та ефективність, щоб рюкзаки та сумки гарантовано пройшла перевірку часом.
Щоб спроектувати та розробити товар, який відповідає високим стандартам Case Logic, потрібно витратити до двох років. Однак у компанії вважають, що якість важливіша за швидкість, і товари Case Logic повинні довго служити своїм власникам.
Case Logic дбає про навколишнє середовище. Екологічність та етична поведінка - головні пріоритети. У 2018 році Case Logic поставили перед собою нові завдання у сфері захисту навколишнього середовища — відповідно до Порядку денного ООН у сфері сталого розвитку на період до 2030 року. Case Logic прагне зробити процес виробництва повністю прозорим, щоб споживачі були впевнені у тому, що товари Case Logic безпечні, екологічні та етичні.
Case Logic Bryker – колекція сучасних рюкзаків та сумок для фотокамер
Читати докладнішеРюкзаки Case Logic зараз можна зустріти у 100 країнах світу, але компанія
Читати докладнішеКлієнти ProBag тепер мають можливість: спочатку купити рюкзак, сумку або валізу
Читати докладнішеWayForPay - платіжна система, що захищає при покупці сумок і рюкзаків
Читати докладнішеЩо таке "Оплата частинами"? Це сервіс або якщо простіше то це програма
Читати докладніше