Рюкзаки та сумки Cabin Max в усьому світі стали символом подорожі, по всьому світу, щогодини, в повітрі знаходиться близько тисячі рюкзаків Cabin Max. Любителі подорожувати якісно і без нічого вибирають ці прості і надійні сумки та рюкзаки, з ними подорож проходить максимально просто і легко. Компанія Cabin Max єдина в світі запропонувала розміри, що підходять для перевезення в салоні літака, і не просто запропонувала, а допомогла відфільтрувати і постійно підтримує список авіакомпаній з якими ваш рюкзак підійде для салону літака. Їх розмір ідеально підходить для пронесення на борт літака більшості компаній-авіаперевізників без доплати за об’єм. Якість виконання і функціональність рюкзаків Cabin Max (Кабін Макс) - на висоті. А різноманітність кольорів і принтів припаде до смаку всім, від дітей до дорослих мандрівників.
Історія Cabin Max почалася влітку 2007 року, коли Мартін Барвайс (Martin Barwise) вирішив заснувати компанію з 3 партнерами. Основним бізнесом для Мартіна був веб-сайт, присвячений подарункам і гаджетам під назвою http://gadgetsuk.com там він відповідав за дизайн товарів. Основним товаром що приніс успіх, і дозволив накопичити початковий капітал, став брелок для ключів SmartFinder, який дозволяє знаходити ключі.
Але напевно у Мартіна Барвайса нічого б не вийшло якби він не був захопленим мандрівником. Ще зі студентських років, коли в 17 років він їздив на велосипеді по всій Франції під час сильної спеки із St.Malo до Narbonne зі своєю моторною і більш рухливою кузиною, він засвоїв основне правило - подорожувати без нічого! З тих пір всі його подорожі відповідають цьому правилу.
Влітку 2007 року Мартін повинен був летіти авіакомпанією Ryanair, і звичайно він не хотів доплачувати за провезення багажу, тому вирушив на пошуки сумки, яка б відповідала суворому обмеженню Ryanair 55 x 40 x 20 см і підходила для ручної поклажі, при цьому коштувала розумні гроші і була гідної якості. Йому довго не вдавалося знайти відповідний розмір, все варіанти були або занадто великими, або занадто маленькими, а коли вдалося знайти відповідну валізу - вона виявилася надзвичайно важкою. Як вихід із ситуації йому довелося купити рюкзак за 50 фунтів, який впорався зі своїм завданням але, на жаль, не використав дозволене місце ефективно. Коли він повернувся, він вирішив створити рюкзак/сумку, яка б підходила максимально ефективно за розмірами і була не дорогою. Так з'явився рюкзак Cabin Max 44L - але поки тільки на папері.
Знайти підходящу фабрику, щоб зробити якісний рюкзак, було ще те завдання, адже якщо у тебе одна сумка на всю подорож, то як правило вона заповнена по максимуму, і повинна витримувати 10 кг наповненої ваги, при цьому залишатися легкою. Наступним кроком було придбання, багажної полиці і почалося тестування. Через кілька місяців, коли було протестовано десятки рюкзаків - вдалося знайти підходящу фабрику, яка з тих пір і до сьогоднішнього дня є надійним партнером по виробництву в Китаї.
На сьогоднішній день рюкзаки Cabin Max розробляються також ретельно, як і перша вдала модель, що привела компанію до успіху і вивела в лідери ринку рюкзаків для ручної поклажі. Компанія намагається забезпечити кращий варіант серед усіх конкурентів багажних сумок і рюкзаків для ручної поклажі, за адекватні гроші і з гідною якістю, за яку не соромно. Клієнти - це ВСЕ! для команди Cabin Max, бренд, що виріс завдяки “сарафанному радіо”, і залишається одним з лідером в своєму сегменті.