Коли компанія Pacsafe почала своє існування в 1998 році, нею був запущений всього один товар - дротова сітка, яка закривала верхню частину рюкзака для подорожей. Ця особливість була розрахована в основному на безстрашних туристів, які досліджують земну кулю. З тих пір бренд перетворився з нішевого бренду, що використовувався під відкритим небом, в той, який заповнив прогалину між рюкзаками антизлодій для подорожей і продукцією, використовуваної щодня для душевного спокою. Один із засновників компанії Pacsafe Магнус Макглехан (Magnus McGlashan) розповідається про те, як продукція компанії Pacsafe розвивалася протягом багатьох років, щоб вирішити більше проблем і допомогти людям вийти в світ і насолоджуватися всілякими пригодами.
"Ми почали з сітки Pacsafe, але до деяких рюкзаках вона не підходила, тому ми зробили кілька різних розмірів", - розповів Магнус про те, з чого все стало розвиватися. "У всіх у них були окремі назви: Backpacker, Backpacker Plus, Transit, Travel Light. Це все різні назви. Ми також створили ще одну серію для сумок на колесах, тому ми досить швидко перейшли від однієї сітки до восьми її видів".
Компанія, що складалася з 2-х чоловік, Магнуса і іншого співзасновника Роба Шліппера (Rob Schlipper), потім перейшла до створення портативного сейфа з тканини.
"Роб працював дуже довгий час над тим, щоб покрити дріт eXomesh тканиною", - продовжив Магнус. "Ми запустили виробництво в 1999 році, як тільки ми змогли втілити свою задумку на дійсно високому рівні. Ми назвали її Travel Safe (у компанії до цих пір є у виробництві ця серія). Вона все ще користується попитом сьогодні і добре продається. Сумку легко упакувати в багаж, і вона дійсно міцна ".
Згодом клієнти стали звертатися в Pacsafe з проханням створити більше аксесуарів. Пропозиція від однієї групи полягала в тому, щоб додати в асортимент сумку на шию і гаманець на талію. "Ми думали, що, звичайно, зробимо це! Але виявилося складніше, ніж ми очікували. Двадцять років тому Шеньчжень був зовсім іншим місцем для виробництва. Навіть зробити саме мінімальну кількість було божевіллям. Ми створили ці сумки з родзинкою від Pacsafe, додавши дріт в ремінці, щоб можна було прив'язати сумку до свого тіла і не боятися, що ремінці хтось відріже. Роб спроектував все це. У нас було багато проб і помилок, тому що ніхто не робив цього раніше. Він знайшов відмінний спосіб, як зробити так , щоб пряжка ковзала і, в той же час, створювала необхідний натяг. Компанія досі використовує такий тип пряжки, майже 20 років по тому, ось наскільки відмінну річ придумав Роб. Ми назвали її Pouch Safe або щось на зразок того, але зараз вона називається Coversafe. Це був поворотний момент для бізнесу. це було початком сегментування в різні категорії. Ми також зробили Wrapsafe, тобто анкерний тросик для вашої сумки, який ми все ще продаємо ".
"Ми закінчили тим, що створили невелику сумку Metrosafe 100, яка як і раніше є в лінійці нашої продукції і залишається одним з наших бестселерів. Шалено думати, що більшість з цих ранніх проектів все ще перебуває в асортименті і все ще чудово продається. Сумка потрапила на ринок приблизно в 2002 році ".У той час як багато хто з цих ранніх товарів були успішними і продовжують ними залишатися, Магнус визнав, що не всі, що вони пробували, працювало.
"Ми зробили кілька огидних речей на своєму шляху! На той момент у нас було не так дизайнерів, скільки інженерів. Ми дивилися на проблеми, які необхідно було вирішити, перш ніж створювали будь-яку сумку. Отже, ми допустили деякі помилки з точки зору того, як все було представлено. Це нормально, тому що на помилках вчаться ".
Були також важкі роки для бізнесу, що дивним чином призвело до розширення компанії. "Коли сталася трагедія 11 вересня, це був жахливий рік", - згадував Магнус. "Все раптові світові подорожі померли відразу, особливо в США. Продажі припинилися. Тероризм торкнувся не стільки європейські подорожі, скільки США. Ми втратили більшу частину прибутку, але нам пощастило, що у нас був міжнародний бізнес, який допоміг нам вистояти. Ми пройшли через це, а потім атипова пневмонія. Вона поставила на коліна всі світові подорожі. Але ми вирішили, що за часів кризи з'являється хороша можливість подвоїти і зміцнити свій бренд. Ризикніть і підійміть його на інший рівень. Саме тому, що ваші виробничі витрати сповільнилися, ви вичерпали свої запаси, але насправді у вас є грошовий потік. Так що це дивна річ. Коли бізнес процвітає і росте, всі гроші йдуть в продукцію. Коли він сповільнюється, у вас є трохи більше, щоб інвестувати в бренд ".
"Тому, коли трапилася епідемія атипової пневмонії, ми звернулися в брендингове агентство. Вони зробили повну оцінку того, що ми створили, щоб побачити, чи могли ми втілити це все в життя. Ключовим моментом стало спрощення всього, щоб було легше зрозуміти. Ми відмовилися від купи назв, спростили умовності. Ми придумали іконки, з якими, напевно, трохи переборщили. Але ми вловили суть бренду. Це був ще один поворотний момент ". Наступний ключовий поворотний момент настав у 2005 році, коли Магнус і Роб вирішили, нарешті, привернути справжніх дизайнерів, щоб доповнити інженерний досвід команди.
"Це був поворотний момент. Ми були на виставці, і жінка на ім'я Ян Саті з Magellan's увійшла і запитала, чи можемо ми зробити кілька сумок. Ми знали, що для цього потрібні хороші дизайнери. Сумка Citysafe з'явилася в асортименті і з тих часів стала нашим головним бестселером. За півтора року ми пройшли шлях від обороту приблизно $ 20 тис. на рік до $ 600 тис. Це було схоже на повне відродження Pacsafe. Ми відійшли від сумок тільки для пригод до тих, які можна використовувати кожен день, а також до дорожніх сумкам. Це зробило нас набагато успішніше. Ми знайшли для обслуговування певні ринки і вирішили проблеми, які у них були ".
Ще один ключовий крок у 20-літню мандрівку Pacsafe полягав в тому, як повідомити про проблеми, які компанія допомагає вирішити. У той час як "нагнітання страху" було привабливою тактикою, вони хотіли надихнути людей вийти і побачити світ. "Ми зрозуміли, що коли ви відчуваєте себе в безпеці, ви можете зробити більше. Це про те, як перехитрити загрози, перш ніж вони відбудуться. Тому ми назвали це розумним спорядженням для подорожей, замість безпечного. Отже, Pacsafe - це не типовий бренд антизлодій. Продукція - так, але як бренд ми хочемо сказати, що треба насолоджуватися життям, любити її і подорожувати. Зараз це може здатися простим, але тоді це було великим проникненням в суть. У вас є спонукання до життя, яку ви хочете вести, і товар, який допоможе вам це здійснити ".
"У нас також був хлопець на ім'я Брейн Пембертон, якого ми найняли, щоб він відповідав за європейські продажі, але чиїм справжнім талантом був маркетинг. Він привніс 4 способи передачі функції безпеки. Як тільки ми дізналися, як розповісти людям, що ми продаємо, так, щоб було ясно, все закрутилося. В цей час нам стали наслідувати, але, оскільки ми могли краще сформулювати свої ідеї, це означало, що люди могли б взяти нашу інтелектуальну власність і використовувати її в своїх інтересах. Ми боролися з послідовниками за допомогою патентів, вирішуючи нові проблеми, але також приділяючи особливу увагу якості ".
Сьогодні той фокус на якості і постійне вдосконалення донесло до 35 країн світу повідомлення Pacsafe "Робіть більше, Уявляйте з себе більше, Побачте більше". І ця кількість продовжує зростати. У Pacsafe все ще є сумки тільки для подорожей, наприклад, серія Dry, яка допомагає людям насолодитися відпочинком на воді. Але є також і інші лінійки, такі як колекція Stylesafe для прогулянок по місту і гаманці, які допомагають захистити ваші кредитні карти від небажаних сканувань. Продукція змінилася, але основна причина, по якій компанія Pacsafe почала своє існування, та ж сама - допомогти людям насолоджуватися пригодами життя, знаючи, що їх спорядження в безпеці.
Буде цікаво подивитися, що принесуть наступні 20 років в рамках цієї подорожі.
Актуальні моделі: сумки і рюкзаки Pacsafe.