La Sportiva – це італійський бренд, який вже понад століття є лідером у виробництві високоякісних трекінгових кросівок, трекінгових черевиків і скельників для альпінізму та інших видів активного відпочинку. Компанія зародилася в невеликій майстерні в Італії, де вручну виготовляли міцне взуття для місцевих жителів. З часом La Sportiva перетворилася на світовий бренд, який використовують професійні спортсмени та любителі активного відпочинку з усього світу.
У 1918 році Нарчіссо Делладіо (Narciso Delladio) відкрив невелику сімейну справу з виготовлення взуття. Створена ним продукція була міцною і довговічною, тому основними покупцями Нарчіссо стали численні лісоруби, що працюють в навколишніх гірських долинах. Черевики, які робив Narciso, були дуже надійні, і незабаром майстерня Delladio набула великої популярності в цьому районі. Сертифікат про участь у виставці Milan's Fiera Campionaria відводить у 1928-й рік. Це знаменний момент, який відбиває перехід від ремісничої діяльності до професійнішої. У той же час ця дата народження промислової компанії з виробництва черевиків з регіону Trento.
Під час Другої світової війни Narciso виробляє гірські черевики для службовців в армії. У той же час з'явився перший патент, що представляє нову систему шнурівки, яка в майбутньому буде використовуватися найбільшими взуттєвими фабриками. Після війни запити на взуття зростають, і з подальшим виробництвом ім'я Calzoleria Sportiva стає відомим. У п'ятдесяті роки син Narciso Delladio Francesco приходить у компанію. Вони будують нову майстерню на околиці Tesero. З новими можливостями вони починають виготовляти шкіряні лижні черевики. Лижний спорт швидко розвивається та потребує високотехнічного взуття: інтуїція не підвела і ринок відкривається новому напрямку. Francesco Delladio представляє світові нове ім'я марки "La Sportiva" та повні зимову та літню колекції. Природна еволюція подій продовжує свій шлях. У сімдесяті роки різко зростає популярність лижного спорту, але задовольнити потреби у лижних черевиках нелегко. Це період пластикових черевиків, які вимагають використання нових технологій та великих вкладень для того, щоб йти в ногу з часом.
Початок вісімдесятих - поворотний момент. Третє покоління родини Delladio, сини Francesco - Lorenzo і Marko, починають працювати в компанії. Для маленької компанії з хорошими ідеями і стратегіями слідувати альтернативним напрямам виявились абсолютно вірним рішенням. Вибір віддати привілей скелелазанню відкриває нові горизонти, що дозволяє фірмі "La Sportiva" добитися величезного успіху.
Розроблено незвичайний черевик для скелелазання - Mariacher, який стоїть біля витоків виникнення великих серій авангардних виробів, що визначають розвиток цієї спортивної дисципліни. Компанія продовжує зростати. Вона завойовує нові ринки і починає розвиватися за кордоном. Взуття для скелелазання La Sportiva використовується кращими фахівцями світу і схвалена споживачами, число яких зростає. У той же час розробляються сміливі технічні і комерційні рішення, які в майбутньому виявляться виграшними.
Наступні роки - нова історія. La Sportiva зробила собі ім'я лідируючої марки в скелелазанні і альпінізмі. Продукція компанії регіону Trento - відправна точка світового ринку. Підтвердженням успіху особливої робочої філософії - строгий контроль якості матеріалів і виконання - служить той факт, що ринок збуту на 80% представлений іноземним покупцям.
Компанія з виробництва взуття "La Sportiva" вирішує урізноманітнити свою продукцію, орієнтуючись на інші галузі, що швидко розвиваються, пов'язані з горами і альпіністським світом. Початок вісімдесятих – поворотний момент. Третє покоління родини Delladio, сини Francesco – Lorenzo та Marko, починають працювати в компанії. Запити стабільні та бажання працювати не пропадає. Для маленької компанії з хорошими ідеями стратегія наслідувати альтернативні напрямки виявилася абсолютно вірним рішенням. Вибір віддати привілей скелелазіння відкриває нові горизонти, що дозволяє фірмі "La Sportiva" досягти величезного успіху. Розроблено незвичайний черевик для скелелазіння - Mariacher, який стоїть біля витоків великих серій авангардних виробів, що визначають розвиток цієї спортивної дисципліни.
Історія La Sportiva в датах:
1991 - 50 % незалежної дистрибуції компанії "LaSportiva France" викуповується і це дозволяє збільшити контроль і ступінь проникнення на французький ринок, що було дуже важливим
1995 - сім'я Delladio розуміє, що фабрика в Tesero занадто мала, щоб впоратися з дедалі більшим світовим попитом і вона вирішує побудувати нову, велику і більш функціональну фабрику
1996 - у вересні компанія переїжджає в нову і сучасну фабрику в Ziano, біля підніжжя Trient Dolomites, в північно-східній частині Італії
1997 - нові можливості в Ziano підтверджують очікування сім'ї Delladio. Обороти зростають і продажі збільшуються на 13% порівняно з попереднім роком. Продуктивність компанії висока. Експорт більше 75%
1997 - сертифікація системи якості - відповідно до норм Uni ISO 9002
1998 - підписується угода між компаніями "LaSportiva" і "The North Face". Ця угода передбачає негайне придбання 20% акцій "La Sportiva" американською компанією. Протягом наступних 3-5 років "The North Face" придбає 31%. За такою ж схемою незалежна компанія "La Sportiva Північна Америка" була продана компанії "The North Face", яка, таким чином, отримала права ексклюзивної дистрибуції марки "La Sportiva" в Північній Америці
2000 - технічна / комерційна підтримка, очікувана після злиття з "The North Face" не працює через безперервну зміну топ-менеджерів в американських відділах досліджень і розробок. Там вже не ті люди, з якими сім'я Delladio підписувала угоду в червні 1998 року, і компанія не розділяє нової стратегії "The North Face". Тому вони вважають, що кращим рішенням буде розірвання договору. Після ретельної оцінки ситуації "The North Face" його приймає
2002 - зростаючий попит на технічні гірські вироби, з логотипом La Sportiva, стає причиною того, що власники вирішують інвестувати в нові можливості, нові механізми і співробітників. Купується нова будівля, а потім за допомогою підземного тунелю з'єднується з вже існуючою структурою. Здобувається нове сучасне обладнання. Приймаються на роботу кілька нових співробітників
2005 - збільшення товарообігу складає 6% порівняно з 2003 роком, цей результат задовольняє менеджмент, навіть якщо первинна мета була вище, але негативні події у всьому світі, які відбулися протягом цього дворічного періоду, не дозволяють досягти спочатку прогнозованого зростання
2006 - великі інвестиції на дослідження, розробки, маркетинг. Ці проекти обов'язково принесуть збільшення продаж з подальшим зростанням кількості співробітників, що створить нові робочі місця
2007 - рік закривається з більш високими, ніж прогнозувалося, темпами зростання продажів. Експорт встановлюється на цифрі близько 80%. З'являються нові співробітники у відділі продаж, щоб надати нового імпульсу бізнесу та за підтримки відділу маркетингу, компанія в змозі задовольнити і перевершити прогнозовані продажі без шкоди для прибутку
2008 - цього року відзначається 80-а річниця заснування компанії. Спеціальні святкові заходи. Підписання важливої ділової угоди, за якою La Sportiva стає ексклюзивним європейським імпортером канадського технічного одягу "Blurr"
2009 - незважаючи на глобальну фінансову кризу, компанія реагує швидко й позитивно в несприятливих умовах. Здійснення ряду ефективних продаж і маркетингових стратегій дозволив компанії La Sportiva "закрити" 2009 фінансовий рік з позитивним результатом і збільшенням обороту на 14%.
2010 - продажі продовжують зростати: оборот збільшився на 15 % порівняно з минулим роком, на противагу глобальним економічним трендам. Керівництво компанії продовжує інвестувати в розвиток виробництва, завдяки цьому компанії вдалося представити дистриб'юторам нову інноваційну та унікальну колекцію.
2011 - незважаючи на глобальну економічну кризу, рік завершився з дивно позитивними результатами. Зокрема, в порівнянні з попереднім роком, 2011 рік показав збільшення обороту на 11%. Під час міжнародної зустрічі з дистриб'юторами марки La Sportiva була представлена нова лінійка товарів для гірських лиж. Вона включає в себе нові черевики Spitfire, Sideral і Starlet на додаток до престижної моделі Stratos; повний асортимент високоякісних лиж; кріплення для лиж останнього покоління; і довгоочікувану лінію техничной зимового одягу.
2012 У сегменті взуття, що є основним напрямком діяльності компанії, було представлено низку новинок, високо оцінених споживачами. У січні почав працювати новий офісний блок, що дозволило розширити відділ продажу, відділ маркетингу та демонстраційні зали. З початку року постачання електроенергії здійснюється зі 100% сертифікованих відновлюваних джерел.
2013-2015 La Sportiva продовжувала своє зростання як в обороті, так і впізнаваності бренду. У літньому сезоні 2013 року відбувся офіційний випуск першої колекції одягу для скелелазіння. У 2014 році було представлено нову лінійку черевиків з використанням технології Gore-Tex Surround - "Mountain Hiking". У 2015 році після смерті Франческо Делладіо новим президентом La Sportiva SPA був обраний Лоренцо Делладіо, він також зберіг посаду генерального директора. Наприкінці року La Sportiva здобула нагороду "Save The Brand". Ця нагорода вручається компанії, яка найбільше вирізнялася своїми можливостями інтернаціоналізації в області 3F (Мода, Продукти харчування, Матеріали) серед товарів вироблених в Італії.
Магазин ProBag є офіційним авторизованим дилером La Sportiva в Україні (разом з іншими виробниками сумок взуття: Bestard, Black Diamond, Kayland, Keen, Lowa, Scarpa). Це дозволяє нам запропонувати грамотну консультацію та допомогу у виборі трекінгових і скальних черевиків. ProBag представляє розширені можливості, щоб Вам було легко і просто купити кросівки La Sportiva в Україні: до Ваших послуг: Безвідсоткова Розстрочка - Оплата частинами від Приватбанку та Покупка частинами від Монобанку, Безкоштовна доставка та консультація на професійному рівні. Офіційне партнерство між La Sportiva та ProBag дозволяє купити взуття для туризму і хайкінгу, черевики для походу, бігові кросівки, кросівки для тріалраннінгу, похідні черевики, кросівки для бігу в горах з офіційною гарантією та належної якості.
І в 2024 La Sportiva продовжує зростати. Вона завойовує нові ринки та починає розвиватися за кордоном. Взуття для скелелазіння La Sportiva використовується найкращими фахівцями світу та схвалено споживачами, кількість яких зростає. Водночас розробляються сміливі технічні та комерційні рішення, які у майбутньому виявляться виграшними.
La Sportiva зробила собі ім'я лідируючої марки в скелелазіння та альпінізмі. Продукція компанії регіону Trento – відправна точка світового ринку. Підтвердженням успіху особливої робочої філософії - суворий контроль якості матеріалів та виконання - є той факт, що ринок збуту на 80% представлений іноземними покупцями. 2003-го року фірмі La Sportiva виповнилося 75 років. Це компанія, яка поєднує високі технології, спортивну пристрасть та повагу до навколишнього середовища, що працює на найвищому кваліфікаційному стандарті для завоювання нових висот, представляє гідну італійську традицію у техніці виробництва взуття.
За останні кілька років інтерес до товарів для відпочинку на природі швидко зростає, як і рівень знань про рівень їхньої якості. Це є основою наших постійних пошуків найдрібніших деталей, які можуть покращити якість. Продовженням розробки нашої продукції є всебічне тестування дослідних зразків у різноманітних умовах рельєфу та погоди аж до етапу кінцевого виробництва.