Трикутні рами довгий час вважалися промисловим стандартом для велосипедів, конструкцією, яка оптимізує міцність і жорсткість, з мінімальною додатковою вагою. В той же час, коли мова йде про складні велосипеди, то покупці віддають перевагу велосипедам з однотрубними складними рамами через їх конкурентоспроможну ціну, легку та компактну конструкцію. Однак, в цьому випадку є питання щодо їх безпеки та ефективності.
Команда дослідників і конструкторів DAHON розробила і удосконалила чудовий трос (гнучку спицю), що удосконалює однотрубні складні велосипеди до більш міцної конструкції з трикутною рамою. Після отримання патенту на цю розробку, Dahon назвали цей армований трос-спицю «Deltech».
Deltech, який вже застосовується в багатьох однотрубних складаних моделях Dahon, змінює спосіб підвищення міцності рами. Він приймає на себе максимальну вагу від рами і створює стійку трикутну конструкцію та ідеально синхронізується з системою велосипедних тросів, не заважаючи складанню велосипеда.
Інноваційний трос Deltech від Dahon особливості:
Значно підвищує максимальну вантажопідйомність велосипеда
Збільшує міцність рами в 10 разів
Додає 15% поздовжньої жорсткості до загальної жорсткості велосипеда
Краще передає зусилля під час педалювання, допомагаючи велосипедистам їхати швидше та економити енергію
Deltech— це великий стрибок вперед для всієї галузі, завдяки якому значно підвищується міцність і стабільність складних велосипедів з однотрубними рамами, що значно покращує їх ефективність.
Народження тросу Deltech.
Історично велосипеди використовували трикутну раму, яка розроблена для оптимізації необхідної міцності та жорсткості з мінімальною додатковою вагою. Така структура завжди вважалася галузевим стандартом. На ринку існує велика різноманітність велосипедів, а також розробок матеріалів і застосувань, але вони рідко відхиляються від цієї трикутної конструкції рами.
З попитом промисловості на більш економічні, легкі та компактні рішення з’явилися складні велосипеди з однотрубною конструкцією рами. Однак до певної міри їхня безпека та ефективність були нижче, ніж у велосипедів з класичною трикутною рамою. Більшість однотрубних складних велосипедів мають шарнір для складання, розташований у центрі рами між передніми та задніми колесами, який бере на себе значну частину зусиль, які діють на раму. Більшість цих шарнірів інтегровано в основну трубу за допомогою аргонодугового зварювання, однак при цьому неможливо уникнути структурної напруги на зварних з’єднаннях, а також іноді мають місце дефекти зварювання.
Під час їзди складні частини витримують навантаження, яке у 5-10 разів перевищує вагу велосипедиста, що викликає появу сил, які направлені на згинання рами. Під цим постійним навантаженням складаний шарнір ослабляється, видаючи неприємні звуки, і термін його служби значно скорочується. Згодом ці явища можуть призвести до зниження безпеки складаного велосипеда, рами іноді просто ламаються.
Deltech сприяє підвищенню жорсткості рами, максимального навантаження та швидкості
Deltech вдосконалює однотрубні складні велосипедні рами, утворюючи стабільну трикутну структуру, і стає одним з ключових елементів конструкції, що прийає участь у загальному розподілу навантаження. У результаті його вплив на інші складні частини стає меншим, з’єднання не послаблюються, одночасно значно покращуюється максимальна вантажопідйомність велосипеда. Це гарна новина для велосипедистів вищого зросту і з важчою статурою.
Це також підвищує поздовжню жорсткість велосипедів на 15%. Під час їзди рама відчувається дуже міцною та стабільною, а сила обертання педалей ефективно перетворюється на тягу, допомагаючи велосипедистам економити енергію. Ефективність велосипедів, що використовують Deltech, перевершує моделі з однотрубною рамою, які не мають цього, а також деякі шосейні та гірські велосипеди. Компанія Dahon провела тестування в приміщенні та виявила, що її 20-дюймові складні велосипеди, оснащені Deltech, на 5-10% швидші, ніж складні велосипеди без нього, на 5% швидші, ніж гірські велосипеди, на 7% швидші, ніж шосейні велосипеди, і на 36% швидші, ніж складні велосипеди інших брендів.
Трос-спиця Deltech - це великий крок вперед для галузі, він ідеально поєднується з системою кабелів велосипеда, не порушуючи процес складання. Інноваційний Deltech є гарним прикладом репутації компанії Dahon як провідного бренду в галузі велосипедних технологій.
Варіанти установки Deltech:
1. Задня частина Deltech безпосередньо приварена до рами. Переваги цього методу включають його низьку вартість, спрощену структуру та можливість масового виробництва OEM.
2. Додаткова установка: передня частина Deltech кріпиться під передньою трубою, а задня — на гарнітурі каретки. Перевагою цієї конструкції є те, що його можна встановити на велосипеди Dahon, на які не встановлено Deltech. Це чудова новина для всіх власників велосипедів Dahon попередніх моделей Він також може масово вироблятися виробниками велосипедів, це революція для зміцнення та модифікації конструкцій складних велосипедів з однотрубною рамою.
(Примітка: ступінь натягу Deltech можна відрегулювати до 250-350 Н)
Незалежно від того, оснащений тросом Deltech чи ні, складаний велосипед Dahon все ще визнаний одним із найбезпечніших і найстабільніших складаних велосипедів у світі. А з тросом жорсткості Deltech складні велосипеди Dahon виходять на новий рівень, пропонуючи більше потужності, швидкості та стабільності.