NACA Vent-потоплений повітрозабірник з низьким опором спочатку розроблений Національним консультативним комітетом з аеронавтики США (NACA), попередник НАСА в 1945 році. Велошоломи MET як одного з лідерів у виробництві велошоломів, дуже часто використовують технології, які полегшують, роблять безпечною та оптимізують рух велосипедистів. Ось і з цією технологією, яку компанія запозичала в аерокосмічній галузі, велошоломи MET отримали спрямований потік повітря, який явно покращує теплообмін між головою і шоломом. Вперше ця технологія застосована у шоломі MET Rivale MIPS у 2022 році.
Технологія NACA Vent особливо популярна у конструкції гоночних автомобілів. Спортивні автомобілі з втопленими повітроводами NACA застосовується у Ferrari F40, Lamborghini Countach, 1996-2002 Dodge Viper, 1971-1973 Ford Mustang, 1973 Pontiac GTO, Porsche 911 GT2, 1979 Pors3
Небагато наукових термінів.
Правильна реалізація каналу NACA Vent дозволяє повітря проходити у внутрішній канал, для кращого охолодження, з мінімальним порушенням потоку повітря та зміни аеродинаміки шолома. Спочатку ця конструкція називалася затопленим повітрозабірником, оскільки він складається з неглибокої аппарелі з вигнутими стінками, потопленими у відкриту поверхню корпусу, що обтікає, такого як літак.
Попередні експерименти з зануреним входом показали погане відновлення тиску через прикордонний шар, що повільно рухається, що входить у вхідний отвір. Вважається, що ця конструкція працює, тому що поєднання невеликого кута нахилу і профілю кривизни стін створює обертові в протилежних напрямках вихори, які відхиляють прикордонний шар від входу і втягують повітря, що швидко рухається, в той час як запобігання перетягування форми і поділу потоку, яке може виникнути при використанні совків, що виступають.