Сумки і рюкзаки Kriega з'явилися на світ у 2000 році. Продакт-менеджер і фанат мотоциклів Доминик Лонгман (Dominic Longman ) і Майкл Котто (Michael Cottam) разом міркували про те, що в світі мотоциклів відсутній якісний і добре зроблений рюкзак для мотоциклістів. Тоді вони вирішили об'єднати досвід та заповнити цю прогалину на ринку. Доминик Лонгман (Dominic Longman ) і Майкл Котто (Michael Cottam) до спільної роботи, працювали в Karrimor - Майкл по виробничій частині, а Доминик Лонгман в якості позаштатного дизайнера. Їх метою було розробити і виготовити сумки і рюкзаки для мотоцикла такого ж рівня якості, що і туристичне спорядження топового рівня. Так з'явилася компанія Kriega. Тепер коли мова заходить про сумки для мотоциклів, або про будь-якому іншому способі перевезення пов'язаним з мотоциклом, першим на думку завжди приходить Kriega. Більше десяти років Kriega присвятила себе всьому, що стосується перевезення на мотоциклі, зарекомендувавши себе як одне з найбільш шанованих імен в бізнесі.
У той час бренд називався KRUG (від створеного Уесом Крейвеном персонажа, який пізніше став Фредді Крюгером). Але коли з'явилася перша партія рюкзаків KRUG, прийшло і лист з порушенням прав на товарний знак від шампанського KRUG (не найкраще початок, для нової компанії, погодьтеся). І всього лише після одного року торгівлі бренд змінив назву на KRIEGA, товарні залишки під брендом KRUG були розпродані на eBay.
Kriega завжди була дуже «компактною» компанією, Dominic Longman відповідав за дизайн, а Michael Cottam за виробництво. Так було в протягом перших п'яти років, і навіть зараз це відносно невелика команда, успіх Kriega багато в чому можна пояснити цим. З самого початку, свідомим рішенням було створити бренд, який був відомий своїм функціонально-орієнтованим дизайном, без необхідних сезонних змін, диктованих модою. Крім того, це також дозволило розробити продукт, на який не поширювалися цінові обмеження, що пред'являються великими роздрібними мережами. Перший рюкзак Kriega можна було купити майже вдвічі дорожче, ніж найближчий аналог на ринку. Віра в те, що продукти, розроблені з ентузіазмом і з продуманою функціональністю і якістю, будуть дивувати, дозволила Kriega зайняти лідируючі позиції на ринку сумок і багажу для мотоциклів. Майк і Домінік люблять мотоцикли і були визнаними байкерами, як на дорозі, так і поза нею, до створення фірми. Саме це розуміння дозволило їм мати пряме розуміння того, чого хочуть мотоциклісти.
Основне завдання яке б полегшило життя мотоцикліста (і перевезення речей в тому числі) була заснована на ідеї створити універсальний нагрудний ремінь з лямками. Цей спосіб перенесення повинен не сковувати рухи, при цьому надійно фіксувався і переносив навантаження з плечей на груди. Крім того, був потрібний простий спосіб одягання і регулювання (бажано без допомоги мами). Вперше таке рішення було застосовано в рюкзаку Kriega R35, і нехай для початку рішення було громіздким і незграбним, але байкери проголосували гаманцями, за зручність, яке раніше було недосяжно. Коли представили рюкзак Kriega R35, його поява стала відкриттям в сегменті їздових рюкзаків - не було болю в плечах і шиї, рюкзак дуже стабільно сидів на швидкості і не потрібно було постійно регулювати довжину лямок. Першу партію Kriega R35 схвалили практично всі мотоциклісти, що працюють в пресі і журналах у Великобританії, що поряд з позитивними відгуками з перших вуст, підтвердило, що компанія є еталонним брендом для гоночних рюкзаків. Kriega досі виробляє рюкзак цієї моделі, з деякими конструктивними змінами (були проведені в 2014 році), як основна модель для перевезення великих вантажів.
Перші розроблені рюкзачні лямки були названі Quadloc, завдяки 4-точковому дизайну нагадує букву X. У 2002 році була випущена версія Quadloc Lite для невеликих рюкзаків (об'ємом менше 20 літрів). Обидва варіанти фіксації і перенесення рюкзака ніколи не розроблялися як рішення для активного переміщення. Вони були розроблені для вирішення основних питань перенесення ваги і "звільнення" пахв. Від бічної підтримки у вигляді поясних "крил", які зазвичай застосовуються для розподілу навантаження, було вирішено відмовитися, так як часто вони чіплялися за бензобак. Також довелося переглянути і внести зміни в звичні рюкзачні лямки (з нагрудним ременем або без нього) через імовірність порушити кровообіг в руках байкера. Ще одна проблема, добре відома байкерам, яку потрібно було вирішити, - це «танець живота». При носінні шкіряного одягу / екіпіровки дуже важко надіти звичайні лямки звичного рюкзака, і часто потрібно інша людина, щоб надіти другий ремінь через плече.
Зараз Kriega виробляє рюкзаки з 3-тя варіантами оригінальних лямок Quadloc. Варіант лямок залежить від обсягу рюкзака і прямо пропорційний навантаженню. Мало хто з клієнтів Kriega їздять на MTB або займаються зимовими видами спорту, і версія підвіски Quadloc Lite дуже добре підходить для будь-якого активного катання - на мотоциклі, велосипеді або на дошці. Але як бренд, Kriega не планує диверсифікувати свою діяльність на інших ринках, так як вони - мотоциклетна компанія, і саме цим вони приваблюють. Kriega вважає, що продукт, розроблений виключно для ринку, є ключем до сильного бренду.
Мотоциклісти - це певна культура, так би мовити особливий тип людей і Kriega знає, що їм потрібно в дорозі. Адже багато співробітників в Kriega - байкери з досвідом, і завдяки цьому в компанії розуміють що потрібно мотоциклістам і які проблеми доводиться вирішувати для сумки, рюкзака або баула. Більшість вимог і побажань - це елементарні речі, наприклад надійна фіксація, або ремені які не б'ють вас по обличчю на швидкості, елементи і фурнітура які легко використовувати в товстих рукавичках, тощо. Kriega отримує багато відгуків від клієнтів на мотоциклетних виставках, там же компанія намагається отримати конкретні ідеї від мотоциклістів з усього світу. Хорошим прикладом цих слів є петлі - Kriega Haul Loop для мотоциклів ендуро, які дозволяють переносити або піднімати свій байк, коли на ньому неможливо їздити. Або спеціальні водонепроникні сумки Kriega Rally Pack, які створювалися для Dakar Rally. Співробітники і партнери постійно тестують сумки і рюкзаки Kriega, що само собою передбачає багато їздити на мотоциклі, але це вже не робота))) - так кажуть в Kriega.
Kriega невелика фірма, навіть сьогодні коли її продукція поставляється в 40 країн світу. Невеликий колектив дозволяє швидше проходити шлях створення нових моделей, швидше вносити правки і коригувати модель або виправляти ситуацію. Маленька команда не дозволяє зосередитися на довгостроковій стратегії, завжди відбуваються зміни. Але, можливо, це найскладніша і найцікавіша частина незалежно від розміру компанії. Починаючи з 2000 року, репутація бренду Kriega постійно зміцнюється, разом з розширенням продуктової лінійки: зараз бренд пропонує великий вибір рюкзаків, кофров і аксесуарів. Незважаючи на карколомний успіх, команда Kriega втратила свою пристрасть до знаходження кращого з можливих рішень по конструкції мотоциклетного багажу; вона дійсно вірить, що хороший дизайн - це важливо!