Магазин ProBag працює відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів. Перед відправкою замовлення Клієнту ми ретельно перевіряємо товар, запаковуємо та страхуємо на час транспортування. Якщо з певної причини вам не підійшла річ, ви маєте змогу повернути її або обміняти протягом 14 днів з моменту здійснення покупки.

Придбання товару належної якості: Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не враховуючи день покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням. Але за умови, якщо товар не використовувався, та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Придбання товару неналежної якості:/ Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів або ремонт неможливий в інший узгоджений сторонами термін;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим виробником Сервісним Центром, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню при його наявності, а в разі його відсутності – в двомісячний термін з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться. У разі заміни товару на такий же інший марки (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на час купівлі.

При поверненні грошей за товар належної якості, розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводський упаковки, гарантійного талона.

Заміна товару або повернення грошей можливі тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
- з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.

Вимоги споживача про повернення грошей, за товар неналежної якості,підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється, виходячи з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
- в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товара такого роду